Aveţi probleme cu aparatul dumneavoastră electrocasnic?

Vă putem ajuta!

Dacă nu aţi găsit niciun articol util pentru problema dumneavoastră, contactaţi Call Center-ul AEG pentru a programa o vizită a unei echipe de service sau a achiziţiona serviciul de Reparaţie cu preţ fix.

Alegeţi serviciul pe care îl doriţi

Reparaţie în garanţie

Contactaţi Call Center-ul AEG pentru a programa o vizită service.

Program: L - V / 08:00-20:00
*cu excepţia sărbătorilor legale
*tarif standard în reţelele naţionale

Reparaţie cu preţ fix

Plătiţi un preţ fix, indiferent de tipul defecţiunii, pentru o intervenţie rapidă și de calitate, la aparatele electrocasnice ieșite din garanţie.

Informare COVID-19

Stimati clienti, va informam ca ne desfasuram in continuare activitatea si ca depunem eforturi pentru asigurarea unor servicii de calitate. In contextul situatiei speciale legata de epidemia cu virusul COVID-19, numarul de tehnicieni s-a redus si exista intarzieri in fluxul de aprovizionare cu piese de schimb.

Va rugam sa nu solicitati asistenta service la domiciliu daca dumneavoastra sau un membru al familiei sau o cunostinta a calatorit/s-a intors dintr-o zona afectata de noul coronavirus COVID-19 in ultimele 14 zile sau daca dumneavoastra sau un membru al familiei aveti simptome respiratorii acute care pot fi semne de raceala sau gripa. Va rugam ca in aceste cazuri sa asteptati cel putin 14 zile dupa intoarcerea dintr-o zona afectata de COVID-19, respectiv cel putin 7 zile dupa ce simptomele dispar complet.

Daca deja ati solicitat vizita unui tehnician, va rugam sa reprogramati aceasta vizita impreuna cu centrul de service la care ati apelat.

Pentru protectia sanatatii si sigurantei lor, tehnicienii de service pot evita contactul direct cu dumneavoastra, pot purta echipament de protectie, va pot pune intrebari legate de starea dumneavoastra de sanatate si va pot propune reprogramarea vizitei.

Va rugam sa fiti intelegatori in rezolvarea cazurilor dumneavoastra.

Va multumim pentru incredere.

Cititi mai mult