Intrebari frecvente

INTREBARI FRECVENTE

Aceasta pagina FAQ ofera raspunsuri la cateva intrebari frecvente legate de aparatele AEG. Folositi depanatorul nostru de probleme daca aveti o problema cu aparatul dumneavoastra. 

Masini de spalat rufe

1. Pot instala masina mea de spalat rufe folosind un racord la apa calda?
Nu recomandam instalarea folosind un racord la apa calda. Din punct de vedere tehnic, supapele de alimentare de la masinile noastre pot face fata la apa cu temperatura de pana la 65 de grade Celsius, insa programele de spalare nu folosesc apa calda in mod constant. Apa calda constanta poate produce rezultate slabe la spalare. In plus, masinile noastre cu incarcare frontala si verticala sunt concepute special pentru a fi instalate folosind un racord la apa rece.

2. De ce nu gasesc masina mea de spalat rufe pe site-ul web?
Site-ul afiseaza doar linia de modele curente. Daca nu va gasiti modelul, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie speciala - contactati dealerul dumneavoastra pentru mai multe informatii.

3. Cat de veche este masina mea de spalat rufe?
Puteti stabili varsta masinii dumneavoastra de spalat rufe daca va uitati la numarul de serie de pe placuta cu date tehnice. Primul numar indica anul, iar urmatoarele doua cifre indica saptamana de productie. De exemplu, 13500016: saptamana 35 din 2001.

4. Am un cod de eroare la masina mea de spalat rufe. Ce inseamna?
Codurile de eroare au semnificatii diferite in functie de problema pe care o aveti. Folositi Depanatorul de probleme pentru a gasi un anume cod de eroare si pentru a afla cum se poate remedia aceasta.

5. Ce semnificatie au simbolurile de pe masina mea de spalat rufe?
Daca nu sunteti sigur de semnificatia simbolurilor de pe masina dumneavoastra, puteti apela intotdeauna la manualul cu instructiuni livrat impreuna cu aparatul dumneavoastra. Daca nu aveti acces la manual, puteti descarca varianta digitala de aici.

6. De ce miroase urat in masina mea de spalat rufe?
Acest lucru poate fi cauzat de mai multe probleme, de exemplu - este un miros neplacut sau aparatul miroase a ars? Cititi mai multe despre cauzele posibile si modul in care puteti atenua problema potentiala in Depanatorul de probleme.

7. Masina mea de spalat rufe nu functioneaza. Cum contactez pe cineva pentru repararea masinii mele de spalat rufe?
Daca nu ati putut rezolva problema dumneavoastra folosind Depanatorul de probleme, puteti consulta reteaua noastra de centre service pentru a identifica unul din apropierea dumneavoastra. 

8. Unde pot gasi manualul pentru masina mea de spalat rufe?
Avand la indemana modelul si seria PNC puteti descarca foarte simplu un manual nou de aici.


Uscatoare

1. De ce nu gasesc uscatorul meu pe site-ul web?
Site-ul afiseaza doar linia de modele curente. Daca nu va gasiti modelul, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie speciala - contactati dealerul dumneavoastra pentru mai multe informatii.

2. Cat de vechi este uscatorul meu?
Puteti stabili varsta uscatorului dumneavoastra daca va uitati la numarul de serie de pe placuta cu date tehnice. Primul numar indica anul, iar urmatoarele doua cifre indica saptamana de productie. De exemplu, 13500016: saptamana 35 din 2001.

3. Am un cod de eroare la uscatorul meu. Ce inseamna?
Codurile de eroare au semnificatii diferite in functie de problema pe care o aveti. Folositi Depanatorul de probleme pentru a gasi un anume cod de eroare si pentru a afla cum se poate remedia aceasta.

4. Ce semnificatie au simbolurile de pe uscatorul meu?
Daca nu sunteti sigur de semnificatia simbolurilor de pe uscatorul dumneavoastra, puteti apela intotdeauna la manualul cu instructiuni livrat impreuna cu aparatul dumneavoastra. Daca nu aveti acces la manual, puteti descarca varianta digitala de aici.

5. Uscatorul meu nu functioneaza. Cum contactez pe cineva pentru repararea uscatorului?
Daca nu ati putut rezolva problema dumneavoastra folosind Depanatorul de probleme, puteti verifica reteaua noastra de centre service pentru a identifica un centru din apropierea dumneavoastra. 

6. Unde pot gasi manualul pentru uscatorul meu?
Avand la indemana modelul si seria PNC puteti descarca foarte simplu un manual nou de aici.


Cuptoare

1. Cum imi curat cuptorul?
Aluminiul poate fi curatat cu o solutie cu apa si sapun obisnuit. Puteti curata otelul inoxidabil cu agentul nostru special de curatare care este disponibil in magazine.

2. De ce nu gasesc cuptorul meu pe site-ul web?
Site-ul afiseaza doar linia de modele curente. Daca nu va gasiti modelul, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie speciala - contactati dealerul dumneavoastra pentru mai multe informatii.

3. Cat de vechi este cuptorul meu?
Puteti stabili varsta cuptorului dumneavoastra daca va uitati la numarul de serie de pe placuta cu date tehnice. Primul numar indica anul, iar urmatoarele doua cifre indica saptamana de productie. De exemplu, 13500016: saptamana 35 din 2001.

4. Am un cod de eroare la cuptorul meu. Ce inseamna?
Codurile de eroare au semnificatii diferite in functie de problema pe care o aveti. Folositi Depanatorul de probleme pentru a gasi un anume cod de eroare si pentru a afla cum se poate remedia aceasta.

5. Ce semnificatie au simbolurile de pe cuptorul meu?
Daca nu sunteti sigur de semnificatia simbolurilor de pe cuptorul dumneavoastra, puteti apela intotdeauna la manualul cu instructiuni livrat impreună cu aparatul dumneavoastra. Daca nu aveti acces la manual, puteti descarca varianta digitala de aici.

6. Cuptorul meu nu functioneaza. Cum contactez pe cineva pentru repararea cuptorului?
Daca nu ati putut rezolva problema dumneavoastra folosind Depanatorul de probleme, puteti sa consultati reteaua noastra de centre service pentru a identifica un centru din apropierea dumneavoastra.

7. Unde pot gasi manualul pentru cuptorul meu?
Avand la indemana modelul si seria PNC puteti descarca foarte simplu un manual nou de aici.


Plite

1. Cum conectez plita mea electrica, ceramica sau cu inductie la reteaua electrica?
Conexiunea plitei trebuie realizata cu 2 x 230 V (doua faze) de catre un electrician calificat.

2. Unde se afla racordul pentru furtunul de gaz de la plita mea?
Racordul pentru furtunul de gaz se afla in spatele plitei, pe partea dreapta.

3. Cum imi curat plita?
Va recomandam sa folositi produsele noastre de curatare pentru suprafete ceramice care sunt disponibile in magazine. Mai intai, folositi racleta pentru plita si, dupa aceea, un agent de curatare pentru plite ceramice.

4. De ce nu gasesc plita mea pe site-ul web?
Site-ul afiseaza doar linia de modele curente. Daca nu va gasiti modelul, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie speciala - contactati dealerul dumneavoastra pentru mai multe informatii.

5. Cat de veche este plita mea?
Puteti stabili varsta plitei dumneavoastra daca va uitati la numarul de serie de pe placuta cu date tehnice. Primul numar indica anul, iar urmatoarele doua cifre indica saptamana de productie. De exemplu, 13500016: saptamana 35 din 2001.

6. Am un cod de eroare la plita mea. Ce inseamna?
Codurile de eroare au semnificatii diferite in functie de problema pe care o aveti. Folositi Depanatorul de probleme pentru a gasi un anume cod de eroare si pentru a afla cum se poate remedia aceasta.

7. Ce semnificatie au simbolurile de pe plita mea?
Daca nu sunteti sigur de semnificatia simbolurilor de pe plita dumneavoastra, puteti apela intotdeauna la manualul cu instructiuni livrat impreuna cu aparatul dumneavoastra. Daca nu aveti acces la manual, puteti descarca varianta digitala de aici.

8. Plita mea nu functioneaza. Cum contactez pe cineva pentru repararea plitei?
Daca nu ati putut rezolva problema dumneavoastra folosind Depanatorul de probleme, puteti consulta reteaua noastra de centre service pentru a identifica un centru din apropierea dumneavoastra. 

9. Unde pot gasi manualul pentru plita mea?
Avand la indemana modelul si seria PNC puteti descarca foarte simplu un manual nou de aici.


Frigidere si congelatoare

1. Frigiderul/congelatorul meu miroase urat, cum pot indeparta mirosul?
Electrolux vinde absorbante speciale de mirosuri care au fost concepute pentru frigiderul/congelatorul dumneavoastra. Le puteti achizitiona din magazinele de specialitate.

2. De ce nu gasesc frigiderul/congelatorul meu pe site-ul web?
Site-ul afiseaza doar linia de modele curente. Daca nu va gasiti modelul, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie speciala - contactati dealerul dumneavoastra pentru mai multe informatii.

3. Cat de vechi este frigiderul/congelatorul meu?
Puteti stabili varsta aparatului dumneavoastra daca va uitati la numarul de serie de pe placuta cu date tehnice. Primul numar indica anul, iar urmatoarele doua cifre indica saptamana de productie. De exemplu, 13500016: saptamana 35 din 2001.

4. Am un cod de eroare la frigiderul/congelatorul meu. Ce inseamna?
Codurile de eroare au semnificatii diferite in functie de problema pe care o aveti. Folositi Depanatorul de probleme pentru a gasi un anume cod de eroare si pentru a afla cum se poate remedia aceasta.

5. Ce semnificatie au simbolurile de pe frigiderul/congelatorul meu?
Daca nu sunteti sigur de semnificatia simbolurilor de pe aparatul dumneavoastra, puteti apela intotdeauna la manualul cu instructiuni livrat impreuna cu aparatul dumneavoastra. Daca nu aveti acces la manual, puteti descarca varianta digitala de aici.

6. Frigiderul/congelatorul meu nu functioneaza. Cum contactez pe cineva pentru repararea frigiderului/congelatorului meu?
Daca nu ati putut rezolva problema dumneavoastra folosind Depanatorul de probleme, puteti consulta reteaua noastra de centre service pentru a identifica un centru din apropierea dumneavoastra. 

7. Unde pot gasi manualul pentru frigiderul/congelatorul meu?
Avand la indemana modelul si seria PNC, puteti descarca foarte simplu un manual nou de aici.


Hote

1. Cum curat filtrele de la hota mea?
Filtrele se pot spala la masina de spalat vase sau manual - clatiti-le bine si uscati-le inainte de a le pune la loc in hota. Retineti ca filtrele se pot albi daca le spalati in masina de spalat vase.

2. De ce nu gasesc hota mea pe site-ul web?
Site-ul afiseaza doar linia de modele curente. Daca nu va gasiti modelul, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie speciala - contactati dealerul dumneavoastra pentru mai multe informatii.

3. Cat de veche este hota mea?
Puteti stabili varsta hotei dumneavoastra daca va uitati la numarul de serie de pe placuta cu date tehnice. Primul numar indica anul, iar urmatoarele doua cifre indica saptamana de productie. De exemplu, 13500016: saptamana 35 din 2001.

4. Hota mea nu functioneaza. Cum contactez pe cineva pentru repararea hotei?
Puteti consulta reteaua noastra de centre service pentru a identifica un centru din apropierea dumneavoastra.

5. Unde pot gasi manualul pentru hota mea?
Avand la indemana modelul si seria PNC, puteti descarca foarte simplu un manual nou de aici.