Informatii actualizate COVID-19

Stimati clienti,

Sanatatea si siguranta angajatilor si a clientilor reprezinta prioritatea noastra numarul 1. Monitorizam permanent situatia si luam masurile necesare conform recomandarilor autoritatilor romane.

Avand in vedere dispozitiile Ordonantelor Militare in vigoare, facem tot posibilul sa va oferim asistenta necesara. Ne cerem scuze daca preluarea apelurilor dureaza mai mult decat in mod obisnuit.

Suntem alaturi de dvs.:

Call Center 021 9913
L-V 08:00-20:00*
*cu exceptia sarbatorilor legale


Formular contact

Asistenta AEG

Vizite la domiciliu in scop de service

Daca aveti nevoie de service, va recomandam sa contactati Call Center-ul AEG pentru a verifica daca va putem asista fara a fi nevoie de vizita la domiciliu a unui tehnician.

Daca vizita la domiciliul dvs. este necesara, va informam ca numarul de tehnicieni s-a redus si exista intarzieri in fluxul de aprovizionare cu piese de schimb.

Va rugam sa nu solicitati asistenta service la domiciliu daca dvs. sau un membru al familiei sau o cunostinta a calatorit/s-a intors dintr-o zona afectata de noul coronavirus COVID-19 in ultimele 14 zile sau daca dvs. sau un membru al familiei aveti simptome respiratorii acute care pot fi semne de raceala sau gripa. Va rugam ca in aceste cazuri sa asteptati cel putin 14 zile dupa intoarcerea dintr-o zona afectata de COVID-19, respectiv cel putin 7 zile dupa ce simptomele dvs. dispar complet.

Daca deja ati solicitat vizita unui tehnician, va rugam sa reprogramati aceasta vizita impreuna cu centrul de service la care ati apelat. Pentru protectia sanatatii si sigurantei lor, tehnicienii de service pot evita contactul direct cu dvs., pot purta echipament de protectie, va pot pune intrebari legate de starea dvs. de sanatate si va pot propune reprogramarea vizitei.