Problemă de conectivitate cauzată de actualizarea iOS 14.7

Ultima actualizare 09.09.2021 20:27

Problemă

Problemă de conectivitate cauzată de actualizarea iOS 14.7

Soluţie

Problemă de conectivitate cauzată de actualizarea iOS 14.7


Există probleme de conectare a produselor electrocasnice noi la internet în cazul dispozitivelor inteligente care rulează noua versiune iOS 14.7.1. 

Versiunea iOS 15, care va fi lansată în câteva săptămâni, va rezolva aceste probleme. Între timp, încercăm să îmbunătăţim aplicaţia pentru a depăși problemele introduse de iOS 14.7.1.

Dorim să vă propunem câteva soluţii posibile, până va fi rezolvată problema:

1) Folosiţi un dispozitiv Android pentru a conecta noul aparat electrocasnic la internet. Odată stabilită conexiunea la internet, puteţi utiliza dispozitivul iOS pentru a vă conecta la același cont unde apare disponibil aparatul dvs. 

SAU

2) Înainte de a începe să vă conectaţi aparatul la internet, conectaţi dispozitivul inteligent la un HotSpot diferit de reţeaua WiFi de acasă (de exemplu, utilizând hotspot-ul de pe telefonul mobil iOS sau Android al altui membru al familiei). Apoi, în timpul procesului de conectare a aparatului, când vi se cere să selectaţi o reţea WiFi, selectaţi reţeaua WiFi obișnuită de acasă pentru aparatul dvs.

Acest articol va fi actualizat când vom avea mai multe noutăţi. Dorim să vă mulţumim pentru răbdare și înţelegere!