Plita indică mesajul de eroare E9

Ultima actualizare 10.12.2019 15:09

Problemă: 

  • Plita indică mesajul de eroare E9 

Se aplică la: 

  • plitele electrice integrate aragazurile 
  • independente cu plită electrică plitele integrate cu inducție 
  • aragazurile independente cu plită cu inducție 

Rezolvare: 

1. Deconectați aparatul de la curent cel puțin 30 de secunde. 

Reconectați-l și porniți-l din nou  

2. Contactați un Centru de service autorizat  

Dacă recomandările de mai sus nu rezolvă problema recomandăm să solicitați intervenția unui tehnician de service.    

NOTĂ: În funcție de problemă este posibil să plătiți intervenția tehnicianului de service, chiar și în perioada de garanție.  Notați codul de eroare raportat și precizați-l atunci când solicitați un tehnician. Această acțiune nu va rezolva problema, dar îl va ajuta pe tehnician să identifice cauza problemei.    

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateți produsul din priză și nu-l cuplați până când nu sunteți sigur că este în regulă s-o faceți.  

Cauză: 

  • Mesajul de eroare E9 indică o problemă la placa de filtrare.

A fost de folos?

service-aeg

Solicitati asistenta unui tehnician

Aveti o problema cu aparatul dvs. electrocasnic pe care nu o puteti rezolva singur? Cautati un centru de service si programati vizita unui tehnician.