Plita afișează mesajul de eroare E8 / E822

Ultima actualizare 10.12.2019 16:27

Problemă: 

  • Plita cu inducție afișează mesajul de eroare E8 sau E822. Acest indică faptul că aparatul este conectat doar la o singură fază. 

Se aplică la: 

  • plitele integrate cu inducție 
  • aragazurile independente cu plită cu inducție 

Rezolvare:   

1. Contactați electricianul calificat care a instalat aparatul.

2. Contactați un centru de service autorizat.  

Dacă recomandarea de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați intervenția unui tehnician de service.  

Cauză:

  • mesajul de eroare E8 sau E822 indică faptul că aparatul este conectat doar la o singură fază.  


NOTĂ: În funcție de problemă este posibil să plătiți intervenția tehnicianului de service, chiar și în perioada de garanție.

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateți produsul din priză și nu-l cuplați până când nu sunteți sigur că este în regulă s-o faceți.

 

Solicitati asistenta service
Solicitati asistenta service

Aveti o problema cu aparatul dumneavoastra electrocasnic pe care nu o puteti rezolva singur(a)? Contactati Call Center-ul si solicitati o interventie service.